Translate

2019. november 21., csütörtök

Őszi kérdések és válaszok

Miss Krisztina blogján találtam ezt az őszi bloggereknek szóló kérdezz-felelek-et. Így november végén én is megválaszolom a feltett kérdéseket.

1.    A melegebb vagy az esős, borongós őszi napokat kedveled jobban?
Azt szeretem, ha az évszaknak megfelelő idő van. Ősszel ne legyen meleg, kelljen az a harisnya, az a hosszú ujjú, az a bokacsizma. Az esőt csak akkor szeretem, ha bentről nézhetem, mert utálok esernyőt cipelni (rendszeresen elhagyom).

2. Hogyan töltenél el egy esős napot?
Tegyük fel, hogy ez az esős nap hétvégére esik, és szabadon választhatom meg, mit szeretnék csinálni. (A hétköznapjaimat eléggé telezsúfoltam különböző elfoglaltságokkal, amelyeket egy esős nap nem ír felül.) A szokásos reggeli jóga után készítenék egy kancsó Earl Grey teát, bekapcsolnám az aktuális kedvenc zenémet, beburkolóznék egy plédbe, és az egész napot olvasással tölteném.  

3. Kedvenc őszi ital, étel?
Nincs kimondottan az őszhöz kapcsolódó kedvenc ételem és italom. Talán kakaóból iszom egy kicsit többet a hideg hónapokban.

4.  Milyen outfitet viselsz legtöbbször ebben az évszakban? Mutasd meg az olvasóidnak!
Az őszi megjelenésem leginkább a harisnya és a bolero viseletében különbözik a nyáritól. A harisnya vastagsága a hőmérséklettel fordítottan arányos. Ősszel előkerülnek a hosszú ujjú blúzaim és idén alsószoknyát is tudok viselni. Az alábbi két szett már tekinthető őszinek.

Draculaclothing dress



5.  Van kedvenc őszi recepted?
Ugyanaz a helyzet, mint az étellel és az itallal. A nagy kedvenceimet bármely évszakban elkészítem (egyébként pedig menzás vagyok).

6. Szeretsz őszi dekorációt készíteni és/vagy kidekorálni a szobád/lakásod?
Sajnos a kézügyességem nem túl jó, ezért nem állok neki saját dekoráció készítésének. A vásárolt elemek pedig az év minden napján megállják a helyüket. Az egyetlen kivétel idén a Hallowe’en tök volt, de ezt is anyukámtól kaptam.

Halloween lantern, cat, Halloween pumpkinHalloween lantern, cat, pumpkin


7. Kedvenc film, ami az őszhöz kapcsolódik?
Nagyon kevés filmet nézek, a Sweeney Todd, az Éjsötét árnyék vagy az Addams family pedig nem évszakfüggő nálam.

8. Mit szeretsz a legjobban ebben az évszakban?
A színes, lehulló leveleket, a friss gyümölcsöket, és a csípősebb időt.

9. Milyen termékeket használsz a hidegebb időkben?
Alapvetően sokféle kozmetikumot használok: nappali és éjszakai arckrémet, testápolót, lábkrémet, körömágybőr-ápolót, szemkörnyék-ápolót (mindegyik avonos), körömlakkot és mindenféle sminkterméket (főleg avonosakat, utóbbiakból van egy-egy Nyx és Pupa termék is). A hideg beköszöntével a nappali arckrémet és a testápolót cserélem zsírosabbra: ezek az Avon Nutra Effects Miracle glow arckrém és az Avon Planet Spa Perfectly Purifying testvaj (vagy ugyanebből a termékcsaládból a Caribbean Escape testápoló balzsam).

10. Fotóztál valami szépet? Mutasd meg nekünk!
Kevéssé értek a fotózáshoz, ezért leginkább magamnak örökítek meg dolgokat. Nemrég a Fővárosi Állat- és Növénykertben jártam, itt készítettem néhány képet, többek között ezt is (az Állatkertben egyébként az a nap a lusta nagymacskáké volt):

Lusta macska

11. Valami személyes kedvenc, amit még fentebb nem említettél meg?
Állandó kedvenc őszi eseményként a születésnapomat említeném meg. Az ezen kívül eső dolgok pedig minden évben mások; idén a Schattenwelt fesztivált és a The 69 eyeskoncertet említeném meg.
Ha van kedvetek, töltsétek ki ti is egy bejegyzés formájában, vagy írjátok meg kommentben a válaszokat! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése