Translate

2022. január 1., szombat

Újévi fogadalmak book tag 2022

Szerintem hagyományt fogok alkotni ennek a book tagnek a kitöltéséből - na jó, igazából csak megint lusta vagyok új kérdéssort keresni.

A tavalyi válaszaim ide kattintva elérhetők. Nem szerepeltem valami fényesen, a molyos listára összeszedett 20 könyvből 9-et sikerült elolvasni. Habár, a 9-es ponthoz két sorozatot adtam meg, és mindkettőt feltettem a listára, ebből az egyik teljesült, a másiknak meg vagy rajta kellene lennie, vagy nem, értelmezéstől függően. A 9-es pont tehát, ha úgy vesszük, teljesült, ezen kívül még a 3-ast és a 10-est tudom kipipálni. Szörnyű teljesítmény, de legalábbis elégtelen. 

No de lássuk az idei válaszokat - nem adom fel a próbálkozást!


1. Egy író, akitől szeretnél olvasni idén, de eddig még semmit nem olvastál tőle

Berényi Anna. Richter Gedeonról szóló életrajzi művére kihívást is indítottam a Molyon, így semmiképp nem maradhat ki.

2. Egy könyv, amit mindenképpen szeretnél elolvasni

Farkas Bíborka: A Halhatatlanok Hegye. A tavalyi év első olvasmánya a Druidaösvény volt, a sorozat első kötete. Mivel nagyon tetszett, szeretném mihamarabb folytatni.

3. Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni

Konkrét tervem nincs idénre klasszikusból, valószínűleg nem fog beleférni.

4. Egy könyv, amit szeretnél újraolvasni

Stephen King: Állattemető. Amióta megjelent az Ice Nine Kills Funeral Derangements című dala és klipje, amely ezt a történetet dolgozza fel, ott motoszkál a fejemben, hogy újra kellene olvasnom.

5. Egy könyv, ami ezer éve várólistás és idén el akarod olvasni végre

Ismételten,
 minden olyan Stephen King-könyv, amit 2011-ben egy nagy csomagban szereztem meg, és a mai napig nem került sorra. Harmadszor a Christine-re bökök rá, idén már meglesz. Tuti.

6. Egy jó vastag könyv, amit beterveztél

Stephen King: Lisey története. Csak hogy itt már ne az legyen, ami tavaly volt.

7. Egy író, akitől már olvastál és idén is szeretnél

Stephen King. Ezt az évet az életműve befejezésének szentelem, az ő könyvei még nagyobb prioritást élveznek, mint eddig.

8. Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén

Patrich Rothfuss: A bölcs ember félelme. Ezt az egy könyvet kaptam karácsonyra, viszont ez egy olyan sorozat második része, amelynek az első kötetét sem ismerem, így a két ünnep között beszereztem, és értelemszerűen ezzel kezdeném. Remélem, tényleg bele fognak férni.

9. Egy sorozat, amit elkezdeni és befejezni is 2022-ben fogsz

Úgy döntöttem, hogy ehhez a ponthoz az újraolvasás is számít.
Ezt az évet Rick Riordan Percy Jacksonja fogja végigkísérni, az eredeti 5 kötet.

10. Van valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel idén elolvasni?

A terv alapvetően ugyanaz, mint tavaly; legalább 52 könyv, az oldalszám nem érdekes. Ezen felül, mint már említettem, King életművének hiányzó darabjait szeretném pótolni. 

Ismét készítettem a Molyon listát, aki szeretne, csatlakozzon! ☺

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése