Translate

2021. szeptember 9., csütörtök

Cicanapló: Hygge és Albus kalandjai - Az összeszoktatás - 9-12. nap

Az elmúlt napokban eléggé elfoglalt voltam, ezért is maradtak el a naplóbejegyzések. A másik ok pedig az, hogy nem is történt túl sok említésre méltó, nagy haladást nem értünk el a cicákkal.

Hétfőn itthonról dolgoztam, ami Hyggére volt hatással – meg persze a munkámra is, mivel állandóan meg kellett szakítanom. Hol egy kis simi, hol egy kis bújás, máskor a billentyűzetről kellett levenni – egyszóval kevéssé hagyta, hogy tegyem a dolgom. Aztán persze a meetinghez is csatlakoznia kellett.

Az érdeklődése a hálószoba lakója iránt nemcsak töretlen, hanem egyre nagyobb. Valamiféle kommunikáció zajlik már a cicaságok között az ajtón keresztül; egyik este hallottam némi fújást abból az irányból. Hyggét mindenesetre nagyon is érdekli, hogy kisöccse mivel zörög éppen a csukott ajtó mögött. Olyannyira, hogy kedd este be is lógott a szobába mellettem. Már az ágy felé közelített, amikor felkaptam és kitettem az előszobába, közölve vele, hogy még mindig nem szabad ide bejönnie. Persze nem tetszett neki, panaszos nyávogással válaszolt.

Albus sajnos továbbra sem bízik bennem, de kezdi megszokni a jelenlétemet. Mostanában többször látom már esténként; újabban azt csinálja, hogy kimerészkedik az ágy alól, megnézi, hogy én mit csinálok, megmozdulok-e. Ha nem, akkor továbbmegy az úticélja irányába, ha viszont igen, visszaszalad a búvóhelyére. A legújabb szórakozása pedig a ruhás kosárban a mosózsákokkal való játék, természetesen hajnali fél 3-kor. Ha épp az allergiám hagy aludni, akkor a macska nem. A másik kedvenc játéka a függöny – ebből meg még baj lesz. 










Tegnap este viszonylag sok időt töltött már szem előtt, nem zavarta az se, hogy telefonálok. 

És kivételesen végigaludta az éjszakát, bár most nem dorombolt alvás közben, a kedd(?)  estétől eltérően.

A hétvégére tervezem az összeengedésüket. Addig is próbálom nem elfelejteni már sokadik napja, hogy tárgyakat cserélgessek a két szoba között, illetve ma reggel a résnyire nyitott ajtón keresztül ismét megmutattam őket egymásnak. Semmi nem történt, mindketten érdeklődve néztek a másikra. Gondolkozom Feliway párologtató beszerzésén is, hogy még simábban menjenek a dolgok, de még nem szántam rá magam. Az érdeklődésből ítélve talán nagyon nagy gond nem lesz, persze azt le kell meccselniük, hogy Hygge a főnök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése