Translate

2021. szeptember 5., vasárnap

Cicanapló: Hygge és Albus kalandjai - Az összeszoktatás - 8. nap

Nyugalmas nap volt ez a mai. Amíg a reggeli kisregény-részletet olvastam az ágyban, Albus kimerészkedett a függönnyel játszani. Persze, amint észrevette, hogy nézem, lemerevedett, majd pár másodpercen belül beiramodott az ágy alá. Ezen még dolgozni kell. Hygge szokás szerint az ajtóban leskelődött.

Miután lebeszéltem magamat arról, hogy ma is kimenjek a Könyvhétre, megfőztem az ebédet, amit aztán nagy harc árán tudtam megenni – Hygge vizslató tekintetétől kísérve és a mancsai elől menekülve. Mert neki az kell, amit „anya” eszik. A saját kajája nem érdekes. Az ilyen jeleneteknél sajnálom, hogy nincs egy harmadik kezem, amivel ezt megörökíthettem volna.

Ezután leültem olvasni, amit időnként megszakítottam némi közösségi médiával, illetve cicaszeretgetéssel. Már amikor ők nem aludtak.

 


Bevallom, a fotó után Albust felkeltettem, hogy egy kicsit szokja, hogy kézben van (meg azt is, hogy zargatom). Nem igazán örült neki, tekintve, hogy előtte Hyggét simogattam. Miután hagytam, hadd szaladjon el, ismét bemutattam Hyggének a kisöccse szagát. Semmi különösebb reakció, maradt a helyén egy szó nélkül. Úgy tűnik, neki már nincs ellenvetése. Most, miután a nagycica megszokta a kiscica szagát, jöhet az a rész, hogy a kiscicának mutogatom a nagycica szagát. Még nem találtam ki, hogy ezt hogy lehetne a legjobban, elvégre Hygge várát mégsem vihetem be a hálóba. Lehetséges, hogy a cicaágy lesz a megoldás. Reggelre megálmodom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése